Οι 4 γυναικείοι σωματότυποι - Μέρος 2ο



«Ο Σωλήνας»
Θεωρητικά ο συγκεκριμένος σωματότυπος γυμνάζεται  πιο εύκολα σε σύγκριση με τους άλλους τρεις. Και λέμε θεωρητικά, γιατί αν δεν έχετε την θέληση και την πειθαρχία να ακολουθήσετε κάποια συγκεκριμένα βήματα, τότε δεν πετυχαίνετε απολύτως τίποτα.

Η γυναίκα με σώμα «σωλήνα» πρέπει να εστιάζει σε 4 σημεία:
·                  Την δημιουργία δυνατών ώμων
·                  Τονισμένα χέρια
·                  Δυνατό κορμό (σε σχήμα V, δηλαδή ώμους, στήθος και κοιλιακούς)
·                  Πόδια
Παρακάτω, θα αναφερθούν μερικές ενδεικτικές ασκήσεις:
1. Στεπ σε μηχάνημα                                                  8-10'
2. Κωπηλατική                                                            500-600 μ.
3. Προβολές με βήματα                                              15-20 επαν.
4. Πλάγιες εκτάσεις ώμων                                          15-20 επαν.
5. Ροκανίσματα με μπάλα                                           25-30 επαν.
6. Προσθιολαίμιες έλξεις                                             15-20 επαν.
7. Βυθίσεις τρικεφάλων                                               15-20 επαν.
8. "Γέφυρα" (ισομετρική άσκηση κοιλιακών)               30΄΄
9. Ροκανίσματα πλάγιων κοιλιακών                            20'' σε κάθε πλευρά.


Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε την παρακάτω σειρά ασκήσεων, η οποία περιλαμβάνει πολλές επαναλήψεις για καύση του τοπικού λίπους:

1. Κωπηλατική με αλτήρες                                          25 επαν.
2. Push-ups                                                                20 επαν.
3. Προβολές εναλλάξ                                                  20 επαν. σε κάθε πόδι
4. Γρήγορο στεπ ή επιτόπιο τρέξιμο                          1'
5. "Καθίσματα"                                                           30 επαν.
6. Ροκανίσματα                                                          40 επαν.
7. Κοιλιακοί με άρση ποδιού                                      30 επαν.
8. Πλάγιοι κοιλιακοί                                                    30 επαν.

Επαναλαμβάνετε τις ασκήσεις 2-8 άλλη μία φορά.

Όσες από εσάς θέλετε να διατηρήσετε τα κιλά σας ή ακόμα και να πάρετε μερικά, υπολογίστε ότι τ/πρέπει να προσλαμβάνετε   2,200-2,400 θερμίδες. Ακολουθείτε τον κανόνα των  5 γευμάτων. 

Τέλος, αποφεύγετε τελείως το αλκοόλ. Όσες, όμως, από εσάς δεν μπορείτε χωρίς ποτάκι - μιας και καλοκαίρι είναι και θα το ρίξετε και λίγο έξω - μπορείτε να καταναλώσετε είτε ένα μικρό ποτήρι μπύρας (250ml) είτε ένα ποτήρι κρασί (125ml).

Στο ρόλο του properman

ο Νίκος Ραπτοδήμος
Οι 4 γυναικείοι σωματότυποι - Μέρος 2ο Οι 4 γυναικείοι σωματότυποι - Μέρος 2ο Reviewed by Proper Man on 2:30 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.