Πονάει η μέση σας; Σηκώστε βάρη!


Και όμως, δεν κάνουμε πλάκα. Ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα (επαρχία στον Δυτικό Κανάδα) ανέφεραν ότι η προπόνηση με βάρη έχει θετικά αποτελέσματα σε άτομα που πάσχουν από πόνους στη μέση.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο "Journal of Strength and Conditioning Research" και στα αποτελέσματα της, δείχνει ότι η προπόνηση με βάρη για 16 εβδομάδες σε άτομα που υπέφεραν από χρόνιους πόνους στην μέση, παρουσίασαν βελτίωση κατά 60% σε αντιδιαστολή με το αντίστοιχο 12% σε άτομα, που ακολούθησαν κάποια αερόβια προπόνηση (jogging, περπάτημα).

Η έρευνα περιλάμβανε τρεις ομάδες:

- Ομάδα ελέγχου
- Ομάδα αερόβιας προπόνησης
- Ομάδα προπόνησης με βάρη

Η τρίτη ομάδα ξεκινούσε το πρόγραμμα με μικρές επιβαρύνσεις κατά την 1η και 2η εβδομάδα. Την 3η εβδομάδα οι συμμετέχοντες ανέβαζαν την επιβάρυνση τους για να την μειώσουν πάλι την 4η εβδομάδα. Αυτή η διαδικασία επαναλήφθηκε μέχρι το πέρας της έρευνας. 



Το πρόγραμμα περιλάμβανε τις παρακάτω ασκήσεις: 

· Πιέσεις ποδιών
· Εκτάσεις γόνατος
· Κάμψεις γόνατος
· Πιέσεις σε πάγκο
· Πιέσεις σε επικλινή πάγκο
· Έλξεις σε τροχαλία
· Πιέσεις ώμων
· Κάμψεις δικεφάλων
· Πιέσεις τρικεφάλων σε τροχαλία
· Ροκανίσματα 
· Ροκανίσματα πάνω σε fit ball.
· Εναλλάξ άρση αντίθετου χεριού και ποδιού από πρηνή θέση (aka ραχιαίοι)


Στο ρόλο του properman

ο Νίκος Ραπτοδήμος
Πονάει η μέση σας; Σηκώστε βάρη! Πονάει η μέση σας; Σηκώστε βάρη! Reviewed by Proper Man on 3:46 PM Rating: 5
Powered by Blogger.