Το πρώτο «άλογο του διαβόλου»




Το properman.gr πηγαίνει πίσω στα 1885, όταν ο Γκότλιμπ Ντάιμλερ μετέτρεψε ένα ξύλινο ποδήλατο στην πρώτη μηχανή που κυκλοφόρησε ποτέ στους δρόμους της ανθρωπότητας


Η αίσθηση ελευθερίας που έχουν τόσοι και τόσοι εξυμνήσει όλα αυτά τα χρόνια και οι μνήμες που έρχονται κατευθείαν από το dna μας και την ιππασία των προγόνων μας, είναι ίσως τα δύο χαρακτηριστικά που κάνουν τις μηχανές τόσο δημοφιλείς στις μέρες μας. Βέβαια για να φτάσουμε στα σημερινά δίτροχα θαύματα χρειάστηκαν περισσότερα από 100 χρόνια. Το properman.gr, πιστό στη vintage κουλτούρα του, έψαξε, βρήκε και σας παρουσιάζει την πρώτη μηχανή που έτρεξε στους δρόμους του κόσμου.


Η «Ράιτβαγκεν»

Στη βιομηχανική Ευρώπη του 19ου αιώνα, οι μηχανές εσωτερικής καύσης ήταν το next best thing, και δεν ήταν λίγοι αυτοί που ασχολήθηκαν με την ανάπτυξή τους. Ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες της κατηγορίας ήταν ο Γκότλιμπ Ντάιμλερ, που πειραματίστηκε με αυτές έχοντας στόχο να τις κάνει μικρότερες και να τις εντάξει στην καθημερινότητα των ανθρώπων του τότε. Ο Ντάιμλερ, λοιπόν, μετά από χρόνια αναζήτησης και εξέλιξης, ήταν ο άνθρωπος που έφερε την επανάσταση στον χώρο των δίτροχων φτιάχνοντας την πρώτη μηχανή, την θρυλική «Ράιτβαγκεν». Βέβαια σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει κάτι από τις σημερινές μηχανές και φυσικά δεν διεκδικεί δάφνες «design». Συγκεκριμένα, δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα ξύλινο ποδήλατο που είχε πάνω του προσαρμοσμένη μία μηχανή 264 κ.εκ., με έναν κύλινδρο και ισχύ μισού (!) ίππου. Παρά ταύτα έχει την αξία της και θα μείνει για πάντα στην ιστορία γι’ αυτό που ήταν, η πρώτη δηλαδή μοτοσυκλέτα.


Το πρώτο «άλογο του διαβόλου» Το πρώτο «άλογο του διαβόλου» Reviewed by Leonidas Boutivas on 10:30 AM Rating: 5
Powered by Blogger.