Πέντε αυτοκίνητα τσέπης



Ποιος σωστός άνδρας δεν αγαπάει τα μεγάλα, ακριβά αυτοκίνητα; Αυτά, τα γρήγορα, που προσφέρουν μοναδικές συγκινήσεις κατά την οδήγηση; Τα αγαπά όμως μέχρι τη μέρα που θα χρειαστεί να πληρώσει γι’ αυτά. Με αφορμή τα αυξημένα τέλη που ανακοινώθηκαν πρόσφατα θα πληρώσει πολλά σε βάθος χρόνου, ενώ έχει ξηλωθεί κανονικά και για την απόκτησή τους. Μάλιστα, με την επερχόμενη πετρελαϊκή κρίση λόγω της αστάθειας στις πετρελαιοπαραγωγές χώρες, ο λογαριασμός μεγαλώνει πολύ. Το properman ανοίγει λοιπόν το φάκελο μικρό-φθηνό αυτοκίνητο πόλης, όσο ξενερωτικό και αν ακούγεται αυτό. Βρήκαμε τα πέντε worth buying για το 2015 και σας τα παρουσιάζουμε.



Toyota Aygo

Ο μικρός Ιάπωνας, είναι μαζεμένος, οικονομικός και πολύ επιτυχημένος στην Ευρώπη. Η τελευταία του έκδοση στοχεύει τους νέους όσο ποτέ, με το x-touch ένα νέο σύστημα αλληλεπίδρασης με smartphones να είναι ο βασιλιάς της καμπίνας. Η μοντέρνα νέα γραμμή με το μεγάλο Χ στη μάσκα, να δίνει αρκετές χρωματικές επιλογές, ενώ όσον αφορά τα σπλάχνα του, ο τρικίλινδρος χωρητικότητας ενός λίτρου κινητήρας, βγάζει 68 ίππους, αρκετούς για να κάνουν την οδήγηση ευχάριστη, μέσα στην πόλη μα όχι και τόσο εκτός.



Citroen C1

Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με το C1 αλλά με διαφορετικό στυλ όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, το μίνι της γαλλικής εταιρίας θέλει να κάνει τη διαφορά με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,2 λίτρων PureTech που δίνει μία πιο άνετη οδήγηση σε ανοιχτό δρόμο. Όσον αφορά το εξωτερικό, η διαφορετικού χρώματος οροφή σε σχέση με το υπόλοιπο σασί, δίνει μία νεανική γραμμή που το κάνει να ξεχωρίζει αρκετά από τον ανταγωνισμό, ειδικά σε σχέση με το Aygo και το Peugeot 108, που είναι ουσιαστικά τα ίδια αυτοκίνητα.


Peugeot 108

Εκκίνηση χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας, touchscreen 7 ιντσών, είναι λίγα από τα εξτρά που δίνει η Peugeot, στον οδηγό για να ξεχάσει ότι το 108 είναι ίδιο με τα δύο προηγούμενα. Η δυνατότητα να το αγοράσεις με οροφή φτιαγμένη από καμβά, το απογειώνει ενώ το κάνει ένα από τα πιο φθηνά convertible που κυκλοφορούν. Έρχεται και αυτό με κινητήρα 1000κκ βενζίνη και 1,2 πετρέλαιο, με τις γνωστές διαφορές από τα δύο αδερφάκια του.


Fiat Panda

Έχασε στο νήμα το βραβείο «Best City Car of the Year » το 2013, λόγω των ρίπων αλλά επέστρεψε δριμύτερο. Ο TwinAir φυσάει πραγματικά ενώ ξεχνάς να περάσεις από το βενζινάδικο. Η διαφορά του Panda με τα υπόλοιπα της κατηγορίας, είανι οι τεράστιοι χώροι του με το πορτ μπαγκάζ να αγγίζει τα 225 λίτρα, ενώ αν ρίξει κανείς τα καθίσματα αυτά γίνονται 870! Από τα στάνταρ λείπει το ESP κάτι που το άφησε πίσω στην ειδική βαθμολογία ασφαλείας. 


Kia Picanto

Φθηνό όσο λίγα και με πολλά καλούδια στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως το trip computer και το σύστημα MP3 connectivity, που οι ανταγωνιστές τα χρεώνουν εξτρά. Οι δύο πετρελαιοκινητήρες, 1000κκ και 1200κκ, φαντάζουν να υπολείπονται σε ισχύ, ειδικά στις υψηλές στροφές μα εύκολα το ξεχνά κανείς όταν παίρνει στα χέρια του το χαρτί με την επταετή εγγύηση της αντιπροσωπίας. Η πεντάθυρη έκδοση είναι το ατού του Picanto καθώς δίνει την αίσθηση ότι είναι αρκετά μεγαλύτερο απ’ ότι τελικά είναι.
Πέντε αυτοκίνητα τσέπης Πέντε αυτοκίνητα τσέπης Reviewed by Leonidas Boutivas on 6:00 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.